Direktlänk till inlägg 8 september 2013

En bra fiske vecka

Av André Sjölander - 8 september 2013 19:51

I veckan så verkade gäddorna väldigt hungriga!

I veckan har jag varit i den lilla tjärnen här i högfors och fiskat.

jag har fått 7-8 gäddor.

Men som vanligt så har alla gäddor varit små som alla andra jag fått i år.

fick en som va helt okej som vägde 4,6 men resten va mellan 5hekto till 2 kg.

va på berras sport fiske i Västerås och köpte lite nya fiske saker. Så de bästa va en wobbler som hette "the awaker"

de är en delad wobbler utan sked som går i ytan och har en liten propeller i slutet. Den fick jag den fina gäddan på. Sen högg resten på relax jiggar.

tyvär så blir bilderna fel format från min telefon så bilder kommer upp när jag fått igång min dator.

men nu är d dags att dra ut och köra lite kvälls fiske så ha d så bra! over and out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André Sjölander - 29 augusti 2013 19:06

Hej! Det är är det första inlägget på min första blogg. Jag heter André Sjölander och är uppväxt med fiske. Det var min far och mor som visade fiskets otroliga värld för mej. Jag fastnade direkt för det. Fisket för mig är en väldigt stor del av mitt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards